Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-07-2010 10:24:07
Computers & Telefonie

Omruilen consumenten elektronica

Aanandd schreef op woensdag 30 jun 2010, 22:37: hartelijk dank read voor het geven van de informatie waarnaar ik op zoek was. wat de reden van ruilen/retourneren ook mag zijn, daar ging mijn vraag niet over. als ik de intentie had om na gebruik weer te retourneren zou ik toch geen vraag erover stellen. juist voordat ik het aanschaf wil ik goed op de hoogte zijn. dat dubbelzout er maar 2 gedachten erbij krijgt vindt ik jammer want redenen kunnen heel divers zijn om terug te brengen en hoeven niet alleen op gebruik/misbruik te rusten. ik zal de wii nu niet aanschaffen voordat ik weet of mijn kids het leuk zullen vinden. dat kan wel enkele jaren duren want ze zijn nog kleuters en ken geen buren/familie die ze ook heeft staan (begrijpelijk nu) zodat we het uit kunnen proberen. als ik de mogelijkheid had (die ik dus eigenlijk dacht te hebben) om het enkele dagen uit te proberen had ik het zeer waarschijnlijk gehouden. nu heeft de winkelier toch geen verkoop ondanks een potentiële klant! ik snap eigenlijk niet waarom ik wel zeg maar 2 waveboards kan retourneren (of iets dergelijks van het zelfde waarde) maar geen wii spelcomputer? een spelletjes dvd of een film kan ik wel bedenken, want die kun je thuis kopiëren. maar zelfs dvd-schijfjes mag geruild worden als het binnen een uur gebeurd en nog ongeopend is!

ook de waveboards kunt u niet retourneren. als de winkelier dit al doet, is dit een extra service en heeft u nog steeds geen recht om deze te retourneren. daarbij hoeft de winkelier u ook nog niet eens geld terug te geven, maar kan ook een waardebon teruggeven om in de winkel te besteden.

u kunt alleen terug gaan als het product ondeugdelijk is en vaak dan nog repareren ze deze of krijgt u een ander mee.