Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pino123
pino123 - 06-07-2010 15:40:56
Geldzaken & Recht

Garantie lenzen specsavers

Volgens mij heeft specsavers een ondeugelijke set lenzen verkocht en heb jij recht op teruggave van geld of een set nieuwe lenzen.

daarnaast lees ik niets over garantie bij alleen automatische incasso; zie citaat eigen brochure:

indien u contant betaalt, krijgt u gratis lenzenvloeistof
en 1 controle. wanneer u kiest voor
automatische afschrijving, krijgt u 10% korting,
gratis lenzenvloeistof, onbeperkte controles en
nazorg. als uw lens in de categorie universal,
premium, elite of ultimate zit, worden de
producten gratis thuisbezorgd en geniet u
25% korting op een bril met gratis standaard
penta x glazen, vanaf €99 (exclusief glasopties).

onzin verhaal dus van specsavers, daarnaast is mijn vraag wat het verschil is tussen contant en automatische incasso; is allebei geld naar mijn weten.

daarnaast nog deze bepalingen:

artikel 8 – service en garantie
8.1 na aanschaf van een product heeft de cliënt twee jaar
fabrieksgarantie op defecten aan het product.
specsavers draagt bij de constatering van een
fabrieksdefect zorg voor de reparatiekosten ontstaan bij
normaal gebruik. schade ontstaan door externe factoren
of door onoordeelkundig gebruik zijn voor eigen
rekening van de cliënt en dienen contant te worden
voldaan bij het ophalen van het gerepareerde product.
8.2 na aanschaf van het product heeft de cliënt 5 jaar lang
gratis nazorg. hieronder worden verstaan; controleafspraken,
reinigen en controleren van het product en
opnieuw instellen daarvan indien nodig.
8.3 voor service en garantie is bij uw specsavers vestiging
minimaal een dag in de week een gediplomeerde blablabla,

volgens mij heb je denk ik met de zaterdaghulp gesproken of iemand die er de ballen verstand van heeft. terug gaan en nieuwe lenzen eisen, of je geld terug.