Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cbdekleijn
cbdekleijn - 07-07-2010 23:13:04
Computers & Telefonie

Hoevaak laten repareren

[quote=ikbenik schreef op woensdag 7 jul 2010, 22:53][quote=cbdekleijn schreef op woensdag 7 jul 2010, 21:38]en wat als sony zegt dat het bedrijf in belgie zit en aan die wetgeving gehoor moet geven?


als de laptop in belgie gekocht is, is het belgisch recht van toepassing en niet het nederlands recht.

daarbij:
als de laptop voor de rest goed is, zou ik persoonlijk gewoon een losse harde schijf kopen en die in de laptop zetten.

nee hij is gewoon hier in nederland gekocht in een winkel waar onze v gaal ooit aan het werk was.
ik moest van hun de eerste keer gewoon sony bellen ivm pick up service ,toen ie het weer niet deed weer sony bellen enzenzenz.

en de laptop staat alleen maar op mijn dochters slaapkamer en wordt nooit ergens naar toe genomen ook niet van haar kamer naar een andere kamer.
het probleem (denk sony) dat het misscien te maken heeft met moederbord.

en een anders schijf kopen heeft dan geen zin want dan zou die waarschijnlijk ook kapot gaan en zelf inbouwen gaat niet ivm garantie dus helemaal geen oplossing voor nu.

het gaat mij erom wat voor rechten heb ik? als iets na 3x repareren en niet voldoet aan de verwachting moet ik hem dan nog een keer laten repareren of heb ik dan recht op geld terug of een nieuwe want dat is nergens terug te vinden op internet (bij mij dan)