Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 08-07-2010 00:10:55
Computers & Telefonie

Hoevaak laten repareren

De fabrikanten hanteren het beleid van na 3 x reparatie wordt het product omgeruild of gecrediteerd.

dus voor de 4e keer zowiezo ter reparatie aanbieden met de mededeling vervanging van de gehele laptop of de koop ongedaan maken.
dit dient wel via de verkopende partij te verlopen en niet via sony, omdat sony niet rechtstreeks aan de wetsregels over consumentenkoop hoeft te houden.

er is nog iets wat een eventuele rechtsgang teniet gedaan kan worden:
als je niet binnen 2 maanden na constatering van een probleem je gemeld hebt bij de verkopende partij, verlies je het recht op aanspraak de non-conformiteit en de regelingen die horen bij de consumentenkoop.