Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-07-2010 13:18:36
Computers & Telefonie

Omruilen consumenten elektronica

Aanandd schreef op vrijdag 9 jul 2010, 10:12: verschil tussen feiten en meningen is mij bekend. net zoals "dat je dat niet wilt horen, is een ander punt" uw mening is!

is helemaal niet mijn mening.

er zijn nog steeds mensen die zeggen dat de consument ten aller tijden het recht heeft om een product waarmee niets mis is en geleverd is volgens de koopovereenkomst, om die binnen 8 dagen terug mogen brengen en dat dan de winkelier verplicht is om het geld terug te geven.

net zoals sommige mensen ook zeggen dat als een product binnen 4 weken na aankoop kapot gaat, dat de winkelier dan gelijk verplicht is om een nieuw product te verstrekken en niet mag repareren.

dat valt allemaal onder broodje aap verhaal.

de consument heeft dat recht niet in de normale winkel.
dat is niet mijn mening, maar dat is gewoon een feit.

nog maar eens heel kort:

in de normale winkel is het koop=koop en heb je nooit het recht om een product waarmee niets mankeert terug te brengen, behalve als de winkelier aangeeft dat de klant dat wel kan en tegen welke condities.
heb je achteraf spijt van je aankopen?
dan heb je pech en heb je zeker niet het recht om het product naar de winkel terug te brengen en het geld terug te eisen.