Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-07-2010 18:33:16
Computers & Telefonie

Omruilen consumenten elektronica

Aanandd schreef op vrijdag 9 jul 2010, 16:28:
"heb je achteraf spijt van je aankopen?
dan heb je pech en heb je zeker niet het recht om het product naar de winkel terug te brengen en het geld terug te eisen"
. ookal heb je dan geen recht, de praktijk is meestal anders want de meeste winkeliers zien gelukkig in dat een tevreden klant belangrijker is dan een verkoop.

dus wordt de winkelier maar gedwongen om de boel terug te nemen, terwijl de consument dat recht niet heeft?

jammer dat veel winkelieren over zich heen laten lopen.

het is niet altijd mogelijk om een product terug te brengen.

en het gaat er niet om dat de winkelier het uit goede wil wel doet.

de vraag was of de consument altijd het recht heeft om een product terug te brengen en dan gelijk het geld terug te krijgen.