Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 17-07-2010 12:52:05
Computers & Telefonie

Avg + zylom

Hallo yvonne,

van de zylom lounge:

wat betreft meldingen bij avg virusscanner:

als je avg hebt kan je het probleem op de volgende wijze verhelpen:

1 verwijder het spel door in 'configuratiescherm' te kiezen voor 'programma's toevoegen of verwijderen'. in de weergegeven lijst kun je je spel selecteren en vervolgens 'verwijderen'.
2 open het avg menu, bijvoorbeeld door op het ikoontje van avg te klikken, in de taakbalk onderaan je scherm, links van de klok.
3 klik op resident shield
4 klik op uitzonderingen beheren of manage exeptions (onderaan)
5 klik op pad toevoegen of add path (rechts bovenaan)
6 selecteer mijn computer - c: - program files - zylom games en klik daarna ok en weer op ok
7 download het spel opnieuw op onze website.

nb: als je windows vista hebt werkt het alleen als je het spel daarna opnieuw download via de mozilla firefox of chrome internet browser, in plaats van via internet explorer.

mocht het probleem zich voor blijven doen, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met onze customer support service via: http://www.zylom.com/nl/help/.

veel spelplezier.