Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-07-2010 23:55:25
Huishouden & Energie

Opzegboete verhuizing verpleeghuis

Inmiddels kan ik hier berichten dat een en ander goed opgelost is dank zij de medewerker van oxxio, hier in dit topic.

ik heb haar gemaild en kreeg het volgende antwoord:

allereerst mijn excuses voor deze situatie. ik zal er op toezien dat de desbetreffende medewerker van onze klantenservice wordt aangesproken op zijn gedrag. hij had moeten weten dat wij geen opzegvergoeding in rekening brengen op het moment dat een klant gaat verhuizen naar een verzorgingstehuis. tevens dient hij op de hoogte te zijn van het feit dat wij nu inmiddels al bijna twee jaar aanwezig zijn op fora om klachten op te lossen.

en in een latere mail (ik heb natuurlijk de prive dingen eruit gelaten):

de opzegvergoeding heb ik geblokkeerd, deze kan niet geïncasseerd worden. ik vind het nog steeds vreemd dat de betreffende medewerker u verkeerd geïnformeerd heeft. inmiddels is er nogmaals naar de klantenservice gecommuniceerd dat dit absoluut niet ons beleid is. wij waarderen het enorm dat u uw klacht bij ons kenbaar heeft gemaakt. hierdoor kunnen wij dit soort fouten in de toekomst hopelijk voorkomen.


inmiddels is het afgerond en hebben we nog mooi wat geld teruggehad, maar ja, dat was ook afhankelijk van het verbruik.

dit topic kan dus gesloten worden, en het is allemaal goed gegaan.
toch maar goed dat er oxxio-medewerkers zijn die misstanden opvangen en kunnen corrigeren.

het ga jullie goed.
greetz, breeze