Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 29-07-2010 20:02:41
Computers & Telefonie

Vodafone onterechte bkr registratie

Op het eerste gezicht valt vodafone weinig te verwijten behalve dat ze niet reageren en dat ze (volgens je verhaal) geen herinnering hebben gestuurd. voor vodafone was er niks aan de hand, jij was voor hun een vaste klant die ineens "zomaar" een rekening terugboekte. je betaalde de boete en daarmee was de kous af, behalve dat je inmiddels wel een bkr code aan je broek had, dat was vanuit vodafone gezien volkomen terecht.

wat je met belcompany exact voor afspraken had weet ik niet, maar op het eerste gezicht zijn zij niet erg betrokken met de klant. een houding van "wij zijn maar tussenpersoon dus ons treft geen blaam" is mogelijk niet terecht, dat hangt er van af wat je afgesproken hebt (zwart op wit?).

als telfort voor jou probeert je telefoonnummer over te nemen bij vodafone en dat mislukt, dan wordt de aanvrager daarvan op de hoogte gesteld. dat is volgens jou niet gebeurd dus het lijkt wel alsof belcompany helemaal geen nummerbehoud heeft aangevraagd.