Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 31-07-2010 21:44:06
Computers & Telefonie

Rechten als consument naar het verstrekken van garantie

Hahahah inderdaad, nog een geluk dat de processor niet was doorgebrand daar waar ms office of photoshop staat, want dat is ook vrij duur...

geintje. die monteur lijkt me inderdaad geen goed adres om nog eens terug te gaan, ook niet als hij weer nuchter is.

dat van die 3 jaar recht op een nieuwe, dat heb je óf verkeerd geleze, óf je hebt 't op de verkeerde plek gelezen want daar is niks van waar. die 3 jaar houdt in dat we met z'n allen vinden dat een laptop het zeker 3 jaar hoort te doen. gaat het binnen de 3 jaar (36 maanden) stuk, dan betaalt de verkoper een deel van de reparatie kosten, jij de rest. in dit voorbeeld: jij betaalt 13/36 deel (36%) van de reparatie, de verkoper moet 23/36 deel (64%) bijdragen.

wat betreft het telefonisch consult, het is jammer dat hp dat blijkbaar heeft ingesteld, maar je moet het zo zien: de garantie periode was voorbij, hp wil je best helpen, maar niet kosteloos. de loodgieter komt ook niet gratis bij je na de garantie. ook die kosten mag de verkoper voor 64% betalen.