Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fotoflex
fotoflex - 02-08-2010 15:57:27
Computers & Telefonie

Rechten als consument naar het verstrekken van garantie

[quote=invalide schreef op zondag 1 aug 2010, 08:19]gezien de kosten en risico's zou ik een laptop met extra garantie van 3 jaar kopen



voor de goede orde; er wordt vaker gesproken over een extra garantie van drie jaar, maar in feite vallen het eerste jaar daarvan en de gewone fabrieksgarantie samen. je bent dan als het ware dubbel verzekerd. het 'extra' gaat pas op het tweede jaar in en duurt tot en met het derde jaar.
is dus een extra garantie van twee jaar en een stuk duurder dan het lijkt, maar wel voordelig als je computer in het 3e jaar stukgaat. zeg ik uit ervaring.
overigens is in de strijd om goedkoop te zijn, de prijs van veel artikelen omlaag gegaan doordat alle extra's zoals service en deskundigheid ervan losgeweekt zijn. denk aan vliegmaatschappijen met vluchten van 1 euro. alles wat vroeger bij de prijs inbesloten zat moet nu, apart, toch betaald worden.