Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

den dries
den dries - 03-08-2010 15:07:55
Computers & Telefonie

Rechten als consument naar het verstrekken van garantie

Het antwoord is simpel; een koper hoeft nimmer in de slag te gaan met de fabrikant/importeur omdat dit voorbehouden is aan de verkopende partij indien de laptop nog in de garantie valt of een te korte levensduur heeft gehad.
je had dus de laptop ter reparatie aan moeten bieden in de winkel en wanneer deze na 3 reparatie's nog niet voldoet dan heb je recht op een gelijkwaardige laptop in prijs.

mijn ervaring:
ik had een pb pc (1.100 euro) die in het derde jaar van de extra garantie de geest gaf.
ik heb deze bij de winkel waar ik deze gekocht heb ter reparatie aangeboden.
hij bleek niet meer te repareren en mocht van de winkelier in prijs een gelijke pc uitzoeken.
dit is een hp geworden die ik nu 2 jaar zonder makke draai.
overigens de winkel die deze uitstekende en juiste service gaf is micro electro in roosendaal.