Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 04-09-2010 01:15:15
Computers & Telefonie

Abonnement pretium betalen of niet? wie kan ons helpen?

Lieber wagenaar9,

het is heel eenvoudig met pretium privilege: er is bij de "overeenkomst" geen schriftelijke bevestiging zoals een welkomstbrief met de voorwaarden aan u verstrekt. er waren geen 7 dagen bedenktijd. er was niet duidelijk waar de overeenkomst eigenlijk over ging. heeft u hem eigelijk wel gesloten?? en tenslotte: er is geen dienst aan u verleend of iets aan u geleverd. pretium had dus geen verplichting aan u, dan heeft u ook geen verplichting aan pretium.

met dank aan edwardus, die al naar http://herrdoktoroetker.angelfire.com/">de telefoongids verwees (werd dat maar meer gedaan pedro, dan zou de pretium ellende en andere telepiraterij sneller de wereld uit zijn) merk ik op, dat u gewoon uw geld kunt terugboeken en de dreigbrieven van "gerecht incasso" (de nepper van pretium) gerust tegemoet kunt zien. hoe alles in zijn werk gaat tot aan terugboeken en blokkeren van uw bankrekening, staat in de telefoongids. voor u om te beginnen: situatie 3. het is wel veel leeswerk. ik hoop dat u mij dat niet kwalijk neemt.

dien vooral ook een klacht in bij de consumentenautoriteit.

vielen erfolg,
herrdoktoroetker