Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

75
75ster - 08-09-2010 10:31:43
Voeding & Gezondheid

Opticiens

Ik denk dat de meeste opticiens gewoon hun vak uitoefenen zoals het hoort; als ik de klant niet het verschil tussen de oude en de nieuwe sterkte kan laten zien, adviseer ik geen nieuwe bril aan te schaffen. wat schiet ik daar mee op? mijn klanten zijn niet dom, die hebben heus wel in de gaten als de oude bril precies hetzelfde is als de nieuwe. als er echt klachten zijn, en ik denk dat ik ze op kan lossen dan laat ik dat ook zien. en nederland telt meer opticiens dan hans anders.
wat is dit voor rare tendens in nederland om er maar vanuit te gaan dat iedereen alleen maar geld wil verdienen over de rug van een ander? zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!!!! niet iedereen is erop uit een ander een loer te draaien!
en nogmaals, de oogarts doet geen uitgebreide oogmeting, daar heeft hij helemaal geen tijd voor!
ik doe een half uur tot drie kwartier over een oogmeting, kom daar bij de oogarts maar eens om!