Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-10-2010 15:19:16
Geldzaken & Recht

Clickandbuy en automatisch incasso

Ik schrik van het aantal klachten over dit k*t bedrijf. ik heb laast voor het eerst apps gekocht voor mijn ipad . was maar een paar euro. c&b kon het zogenaamd niet van mijn rekening afhalen ( stond wel een paar duizend euro op). ik moest 15 euro extra betalen. ik kon c&b niet berijken dus heb die 15 uro mar betaald (stom)omdat mijn itunes account is geblokkeerd door c&b. nu een week later is mijn account bij itunes nog steeds niet geactiveerd en heb weer een rekening van 15 euro gekregen vav c&b. ik ben laaiend en heb een tiental mails gestuurd achter elkaar waar ik geen antwoord op krijg. ik hoop dat kassa deze oplichters eens aanpakt op tv om iedereen te waarschuwen voor dit bedrijf. ik blokkeer nu mn giro voor c&b , zodat ze niets van mijn rekening kunnen halen. is er iemand die weet hoe ik mn itunes acount weer actief krijg?