Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

miekmol
miekmol - 11-10-2010 18:25:08
Elektronica & TV

Upc helpdesk uitval

Dag marco,

ik heb niet zozeer problemen dat de verbinding met de helpdesk wordt verbroken maar met de vreselijke lange wachttijd a 10 ct. per minuut. dit heeft me afgelopen maand al 3,70 gekost.
de medewerkers maken ontzettend veel fouten. ik belde voor een storing. de medewerker kon zien dat het signaal niet goed binnenkwam, er zou een monteur moeten komen. de afspraak was voor 3 dagen later. de monteur kwam en was zeer verbaasd. wat bleek, op zijn bon stond een doe het zelfpakket installeren en afmaken, terwijl ik al jaren en jaren alles van upc heb. de monteur hoefde dus niks te doen. hij mocht niet naar het modem kijken wat volgens mij de oorzaak is. hij heeft met upc gebeld en die zeiden dat er gewoon en storing was geweest 3 dagen geleden en dat ik 65 euro zou moeten betalen aan voorrijkosten en arbeidsloon. die is gek... ik ondertekende de opdrachtbon niet. twee dagen later kwam er een mediabox. ook die heb ik geweigerd. nu kwam ik thuis van vakantie en zie tot mijn verbazing dat mijn abonnement ook nog eens was veranderd, dit doen ze op eigen houtje als je om een storing belt. ik heb voor deze hele zaak 3 contactformulieren ingevuld en na 3 weken nog geen reactie. toen een nieuw formulier waarin ik erg boos werd en eiste dat ze me onmiddellijk zouden moeten antwoorden.
ja hoor, binnen 1 dag werd ik teruggebeld en ik kreeg in alles gelijk. de 65 euro mocht ik van de rekening halen en ik kreeg mijn oude abonnement weer terug.
ze gaven toe dat de medewerker dit nooit had mogen doen en die zou er op aangesproken worden.
mijn advies... vul een aantal contactformulieren in en vraag om snelle reactie!