Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marco1973 - 12-10-2010 16:45:10
Elektronica & TV

Upc helpdesk uitval

Hi allen, bedankt voor de vele reacties. ik kan jullie melden dat het probleem vandaag is verholpen door een aardige monteur van centric(ingehuurd door upc).

ik heb wel een mail gestuurd, maar tot op vandaag geen reactie gehad. heb toen nogmaals getracht te bellen tussen 14:00 - 15:30 aangezien upc dat adviseerd als beste tijd naar de helpdesk. ja hoor deze keer de nederlandse helpdesk en geen uitval van de telefoonlijn aan hun kant. wat standaard testen gedaan en een monteur ingepland.

probleem was een kapotte mediabox. ze hebben 4 boxen: standaard box, zonder dvr, standaard box met dvr(deze thomson box had ik dus) , hd standaard box en hd met dvr optie. het schijnt dus dat de box die ik heb voor de meeste problemen zorgt. maar heb er nu wel een nieuwe afstandbediening bij ;-) ter compensatie.

nogmaals bedankt voor jullie reacties.

marco