Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-10-2010 19:16:22
Geldzaken & Recht

Bestaande klant ing uitgesloten voor banksparen? discriminatie?

Read schreef op maandag 18 okt 2010, 18:08: krebar

advies: ik zou eens onderzoeken of het indienen van een klacht bij de geschillencommissie kifid tot de mogelijkheden behoort. waarschijnlijk komt deze logge bank dan wel in beweging.

sukses en groeten, readac.

hallo,

u kunt misschien beter een andere bank nemen voor het banksparen.
en vragen kunt u ook bij afm stellen.

telefoon
het meldpunt is te bereiken op 0900- 5400 540 (5 cent per minuut).
op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur.

http://www.afm.nl/nl/consumenten/producten/spaarrekening/handig/banksparen_beleggen/klacht.aspx">afm site

wat moet ik doen als ik een klacht heb over banksparen?

misschien ben je niet tevreden over je aangeschafte product. je kunt dan een klacht indienen.

hieronder staan de stappen uitgelegd die je kunt volgen.


•stap 1: verstuur schriftelijk je klacht aan de financiële onderneming. wacht op het antwoord.
•stap 2: stuur een kopie van de brief of e-mail en andere belangrijke papieren naar de afm.
•stap 3: neem contact op met het klachten instituut financiële dienstverlening (kifid) als je niet tevreden bent met het antwoord van je financiële onderneming.
•stap 4: leg je klacht voor aan de rechter, als de onderneming niet is aangesloten bij een klachtencommissie. je mag je klacht ook direct voorleggen aan de rechter.

vr.gr. poltol