Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

robbouwman
robbouwman - 21-10-2010 16:11:57
Elektronica & TV

Upc helpdesk uitval

Ik heb mijn internet en telefoon van upc al opgezegd.
ik wou een extra mediabox aanvragen 2 weken geleden maar heb nu helemaal geen tv meer.
ik heb inmiddels al wel 20 keer naar upc gebeld en elke keer beloven ze dat het goedkomt en dat ze mij terugbellen.
er heeft tot op heden niemand teruggebeld en er wordt niets gedaan.
ik heb nu inmiddels wel al 3 mediaboxen thuis staan maar heb er niets aan.
vanmorgen is mij weer belloofd dat de medewerker mij om 15.00 uur zou terugbellen maar weer niets.
ik kreeg wel te horen dta mijn internet en telefoon opzegging niet door was gekomen en omdat ik nu buiten de 7 dagen zit na aansluiting loopt het een jaar door.
kortom hele slechte service en ik ben er helemaal klaar mee.