Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

miekmol
miekmol - 21-10-2010 17:28:42
Elektronica & TV

Upc helpdesk uitval

[quote=robbouwman schreef op donderdag 21 okt 2010, 16:11]ik heb mijn internet en telefoon van upc al opgezegd.
ik wou een extra mediabox aanvragen 2 weken geleden maar heb nu helemaal geen tv meer.
ik heb inmiddels al wel 20 keer naar upc gebeld en elke keer beloven ze dat het goedkomt en dat ze mij terugbellen.
er heeft tot op heden niemand teruggebeld en er wordt niets gedaan.
ik heb nu inmiddels wel al 3 mediaboxen thuis staan maar heb er niets aan.
vanmorgen is mij weer belloofd dat de medewerker mij om 15.00 uur zou terugbellen maar weer niets.
ik kreeg wel te horen dta mijn internet en telefoon opzegging niet door was gekomen en omdat ik nu buiten de 7 dagen zit na aansluiting loopt het een jaar door.
kortom hele slechte service en ik ben er helemaal klaar mee.

dag rob,

het is toch te gek voor woorden dat je nu een jaar aan internet en telefoon vastzit.
upc is toch degene die ervoor gezorgd heeft dat de opzegging niet is doorgekomen.
mijn advies: noteer altijd de datum, het tijdstip en de naam van de medewerker en maak na het gesprek meteen een notitie, daar kun je ze later mee om hun oren slaan. ik heb vaker een brief naar het hoofdkantoor van upc gestuurd, kabelweg 50 in amsterdam. t.a.v marco vianen (directeur)
daarna werd alles netjes opgelost, heb zelfs een half jaar internet gratis gekregen, een nieuwe router, nieuwe bekabeling en zelfs een mooie bos bloemen!
je kunt op de website ook een contactformulier invullen.
geef ze van katoen, en zeg dat ze je onmiddellijk moeten bellen, som je aantal keren bellen op, som je kostenplaatje op, de ellende die je met upc ondervindt, de lange wachttijden, de ergernissen enz enz.
ook kun je bij een automatische afschrijving het geld binnen een maand door de bank laten storneren. je hebt immers geen tv, waarom dan voor kabel betalen? upc blijft in gebreke, het is hun fout! dat is hetzelfde als je je abonnement binnen die 7 dagen op hebt gezegd. fout door een medewerker van de helpdesk van upc.
niet jouw fout.

succes!
miekmol