Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

miekmol
miekmol - 21-10-2010 18:07:04
Elektronica & TV

Upc helpdesk uitval

[quote=robbouwman schreef op donderdag 21 okt 2010, 17:48]ik heb nu eindelijk iemand aan de telefoon gehad van het special careteam en ook hij heeft mij beloofd te helpen.
ik geloof er niets meer van en ik ben heel blij met je advies en het adres van upc.
ik ga een brief sturen en dan hoop ik dat het goed komt.
ik heb aan de medewerker ook de geluidstapes gevraagd van alle keren dat ik gebeld heb.
ik hoop dat ik die krijg want bellen daarnaartoe doe ik niet meer, ik ben in de laatste 2,5 week al ongeveer 40 tot 50 euro aan bellen daarnaartoe kwijt geweest en heb nog niet wat ik wil.
ik hoop dat die brief zin heeft en dat ik overal vanaf ben.


rob

ha rob,

als je straks de factuur krijgt met belkosten dan kun je precies zien hoe vaak je naar upc 0900 nummer hebt gebeld.
geef aan in de brief dat het door fouten van hen en beloftes die niet nagekomen zijn, jij zo'n hoge factuur hebt, en zeg dat je de belkosten met upc in mindering brengt.
als zij de eerste keer goed hadden geluisterd en gehandeld dan had jij niet meer terug hoeven te bellen!

nogmaals succes
groeten van miek

ps. laat je nog eens horen hoe het afloopt?
als je op mijn naam klikt zie je ook mijn emailadres.