Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-10-2010 11:32:05
Geldzaken & Recht

Aankoop beschadigd product (ongezien en onbedoeld)

Ik begrijp niet waarom die verkoper zo moeilijk doet, zeker een slecht humeur of zo.
maar is het niet zo dat winkels verzekerd zijn tegen dit soort schades? het is immers niet ondenkbaar dat deze plantenbak tijdens het vervoer is beschadigd. iets waar de winkel en uiteindelijk de klant niets aan kunnen doen. maar als de winkel tevreden klanten wil houden dan zou deze de klant een nieuw en heel exemplaar moeten geven. de winkel kan volgens mij dit weer bij de fabrikant of de verzekering declareren. defecte artikelen worden volgens mij ook altijd weer door de winkelier teruggestuurd.
dus 'magenta' sta jij volkomen in je recht door een nieuw en heel exemplaar te eisen en hoort de winkelier jou dit te geven!