Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-11-2010 13:33:23
Auto & Vervoer

Iemand ervaring met webwinkel posja??

In oktober jl heb ik ook een fietsje voor mijn dochter besteld. na 10 dagen had ik 'm in huis, terwijl er op de website 1 tot 2 werkdagen vermeld staat. ok, dat is dan het ergste niet, maar posja is volledig onbereikbaar op beide telefoonnummers die vermeld staan op de website en op email wordt niet gereageerd. het bedrijf heeft een thuiswinkel logo, maar twijfel of ze dit wel verdienen. onbereikbaar zijn voor je klanten vind ik een hele slechte zaak en een slechte service!