Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 24-11-2010 08:26:49
Huishouden & Energie

Ik krijg mijn betaalde bestelling niet

Jammer dat ik jullie reakties pas zie nadat ook ik besteld heb bij internetshop gjkoi. heb op 30 september jl. een bestelling gedaan en betaald. tot op heden de bestelling niet ontvangen. heb meerdere malen gemailed en geprobeerd te bellen. geen reaktie/kontakt.
heb kennissen in hoornaar, die hebben het adres voor mij bezocht. is gewoon een woonhuis, geen tekenen van zakelijk gebruik, zeker geen koi winkel!

nu ik jullie berichten zo zie betekent het dus dat ik achter mijn geld aan moet.
hoe pak ik dit het beste aan? ik hoor het graag van jullie.