Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-11-2010 15:56:08
Geldzaken & Recht

Clickandbuy en automatisch incasso

C&b is leuk zolang alles goed gaat. daarna is de lol er echt af...

ik heb het eenmaal meegemaakt dat ik te weinig geld op mijn rekening had waardoor er 0,79 euro (!) niet afgescheven kon worden.. huppakee itunes geblokkerd en 15 euro boete.... vervolgend itunes punten gekocht om dit op te lossen maar inmiddels en (dit kan ik nog steeds niet verklaren) zijn er 2x 140 ww points in rekening gebracht van een spel wat ik helemaal niet heb a 7,99 euro waardoor ik nog niet in de plus stond.

ik heb c&b gemailed maar het is duidelijk een buitenlands bedrijf met één mailbaar persoon in nederland (kreeg meteen een out-of-office reply) die verzocht mij mijn account aan en uit te zetten en vervolgens gewoon te betalen en dan was het opgelost.
dit kun je niet uitzetten wat dan moet je een andere betaaloptie aanvinken..en dat was nu net de reden waarom ik c&b wilde, ik heb geen visa of c.c. :-s

ik heb rond de 30 euro overgemaakt naar mijn c&b account via de bank waar men niks mee gedaan heeft terwijl dit bedoelt was om mijn rekening te betalen. ik heb het maar weer terug geboekt....
de c&b interface is op zijn minst gezegt onlogisch en zeer onduidelijk.
het is allemaal automatisch vertaald naar het nederlands en heeft soms geen samenhang..ik snap het gewoon niet meer.

daarbij zegt de software van c&b ijskoud dat ik geen itunes geinstalleerd heb terwijl het gewoon openstaat...terwijl je dit stukje software alleen kan zien via de accountopties van itunes!!!
ik wil gewoon betalen en verdewr gaan met mijn leven maar dit is blijkbaar nogal een klus voor dit soort software gekoppelde bedrijven.


mijn advies..koop punten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb nu al een maand of 2 niks kunnen kopen of updaten (itunes laat me ook niks meer doen) en begin nu al zelfs een beetje spijt van m'n iphone te krijgen damned.

inmiddels service desk van c&b uitgebreidt gemailed en zit nu dus maar te wachten...

balen is dit!