Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hosty - 04-12-2010 12:54:12
Computers & Telefonie

Vodafone internet

Opvallend dat er zo hard wordt geoordeeld. maar ik vindt dat de consument veel actiever geinformeerd dient te worden. dus niet alleen wat er gevraagd word maar ook wat er niet gevraagd wordt en wél belangrijk is. 3000 euro is een hoge boete voor het stellen van niet of-de verkeerde vragen. op websites wordt heel onduidelijk weergegeven wat de kosten zijn. als internet in het buitenland 15 euro per mb kost moet dat met koeieletters aangegeven worden en niet ergens op tab-blad 7. en idd een actievere houding van vodafone & co. mag ook wel. sluit bij niet zakelijke abonnementen na bv. 200 euro de boel gewoon af, de klant reageert dan subiet en veel leed is voorkomen. ik wens edmiertje veel sterkte.