Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-12-2010 15:14:24
Computers & Telefonie

Abonnement pretium betalen of niet? wie kan ons helpen?

Ook ik verbaas me zeer over het bedrijf pretium. begin dit jaar ben ik van telefoonaanbieder overgestapt naar tele2. in oktober werd er ineens 65 euro van onze rekening afgeschreven. direkt gestorneerd, waarna we vorige week n brief kregen om het bedrag binnen 7 dagen te storten. ik kan me helemaal niet herrinneren dat ik n abbonement heb afgesloten. er is wel enkele keren gebeld of ik interesse had. duidelijk nee gezegd en dat ik het hel vervelend vond dat ze me telkens weer benaderden. verder dit jaar al 2 x n brief gestuurd dat ik geen lid ben, en ook niet wil worden.
ik betaal niet. heb n brief klaarliggen die ik morgen aangetekend ga opsturen.
als ik naar het 0900 nummer bel sta ik lang in de wacht. nog nooit iemand aan de lijn gekregen.
wat n vervelend bedrijf zeg. nooit n reaktie krijgen is onuitstaanbaar.
ik adviseer iedereen: doe geen zaken met pretium!
tips zijn meer dan welkom!