Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edwardus
edwardus - 17-12-2010 20:31:33
Computers & Telefonie

Adsl!totaal, ben ik bedrogen?

Wat voor mij een uitstekende provider is, kan voor een ander een nachtmerrie zijn (geweest) en ik kan inderdaad niet in jouw situatie kijken wat er verder nog meer aan de hand is (geweest) en of je dat elders wel of niet ook zou meemaken. mijn provider is sinds 3 jaar telfort en aangezien ik mezelf wel kan redden qua techniek vind ik het helemaal geen probleem dat hun telefonische helpdesk niet altijd zo geweldig goed is, maar ik vind hun online ondersteuning in 1 woord super.

je moet wel 1 ding weten: alle adsl providers zijn op jouw locatie vanwege regulering van de opta gebonden aan een maximum van 8mbps, ook al heeft de specifieke lijnkaart (zeg maar even hun modem in de wijkcentrale) wél ondersteuning voor 20mbps, totdat de gehele centrale door kpn is opgewaardeerd, de opta staat namelijk niet toe dat de ene provider in jouw wijk een hogere snelheid kan leveren dan de andere. de vervanging van oude lijnkaarten gaat dus in snel tempo, ik ben niet werkzaam in de telecom industrie, dus ik kan het niet precies zeggen, maar ik heb de indruk dat ze komend jaar alle adsl centrales opgewaardeerd willen hebben. heb je minder geduld dan dat, dan zul je moeten overstappen op iets anders, bijv. glas of kabel.