Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 19-01-2011 18:38:40
Computers & Telefonie

Tele2 pikt telefoonlijn en nummers tgv derden

Stel tele 2 in gebreke. geeft hen een termijn waarin u wenst dat uw nummer(s) weer in gebruik zijn.

geeft aan dat mocht tele 2 hier niet in slagen u per direct de overeenkomst kostenloos beëindigt, omdat tele2 zonder voorafgaande informatie over de noodzaak hiertoe uw nummer(s) en internetverbinding aan online verkwanseld heeft.

geeft aan dat u tevens op de hoogte gesteld wilt worden welke zwaarwegende reden hieraan ten grondslag lag.

komt tele 1 niet binnen de termijn tot een voor u bevredigende oplossing zegt u op en verzoekt om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per direct zonder extra kosten daaraan verbonden .

het is mij niet duidelijk of hier sprake is van een zakelijke of consumenten overeenkomst.

lees dus de algemene voorwaarden erop na hoe u dient te handelen mocht kosteloze opzegging per direct niet geaccepteerd worden door tele 2

zendt brieven schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging. kopie brief _ verzend en ontvangst bewijs goed bewaren.