Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

quantas
quantas - 23-01-2011 13:26:00
Computers & Telefonie

Vodafone onterechte bkr registratie

@ birdies

ja vodafone laat steken vallen dat ontken ik ook niet, dat is nl dat men het adres niet heeft gewijzigd.
ik neem ook aan dat je het adres niet op dezelfde dag van je verhuizing doorgeeft maar al weken voor je weet dat je gaat verhuizen.

maar de facturen zijn wel verstuurd maar naar het oude adres, dat ts zelf te lam is om zijn post door te laten sturen of evt bij de nieuwe bewoners even aan te bellen of er evt nog post is gekomen is toch echt niet het probleem van vodafone.

als het aan de ts ligt is vodafone daar verantwoordelijk voor maar dat is ie toch echt zelf.

dat ie vodafone belt dat is dan ook gebeurd maar vodafone hoeft niet zijn postverhuizing te regelen alleen het adres aan te passen en dat laatste is fout gegaan maar facturen zijn dus wel degelijk verstuurd.