Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marann
marann - 31-01-2011 14:13:31
Computers & Telefonie

Computerkeuze

Ik zou geen computer of laptop bij wehkamp kopen. heb er nare ervaringen mee. ik heb 2.1/2 jaar geleden een laptop bij wehkamp gekocht en toen deed de camera het niet. ik heb daarop wehkamp gebeld, maar kreeg van een "dame"de ene na de andere grote mond. en of ik nu tegen haar zei dat zij het in orde moesten maken beweerde zij van niet. ik moest me maar bij fujitsu vervoegen en heb dat gedaan. de meneer die mij daar hielp zei dat ik in mijn recht stond en dat wehkamp de laptop terug had moeten nemen of er voor zorgdragen dat alles het goed deed. ook zei hij dat ze dit spelletje steeds speelden en fujitsu er voor kon zorgen dat alles het goed deed. fujitsu heeft mij uiteindelijk prima geholpen.