Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

quantas
quantas - 07-03-2011 16:58:21
Geldzaken & Recht

Huurgeiser, automatisch contract

U woont er net een jaar en zegt dan dat er al jaren geen onderhoud is gepleegd dus dat kan u 1 niet weten.
2 had u dat al meteen moeten aangeven bij aanvaarding van de woning.

dat u zelf een loodgieter inhuurt is uw probleem u heeft immers thempus geen kans gegeven om de problemen op te lossen.
dat de vorige bewoners niet reageerden kan thempus niks aan doen en u ook niet maar u had wel thempus kunnen bellen en service kunnen eisen.

dat hebt u zelf verzaakt dus u kunt nu niet zeggen geef mij dat geld maar terug van de loodgieter.

=kassajpfrans schreef op maandag 7 mrt 2011, 16:31: dank voor de snelle reactie, eneco stuurt me door naar thempus die eigenaar blijkt te zijn. op de overeenkomst met eneco staan inderdaad de kosten (9,64 euro per maand) voor huur apparaten in rekening gebracht echter staat nergens dat dit de geiser betreft. ik ging er van uit dat dit de energie en elektra meters betrof. zo wist ik van thempus en van geiser huur niks af. uiteraard heb de geiser gebruikt maar in dat bedrag zitten ook periodieke service kosten berekend maar deze zijn dus al in jaren niet geleverd. ik wil best de geiser overkopen die in de handel voor slechts drie tientjes verkrijgbaar is of wat misschien meer voor de hand ligt is dat thempus mij de onkosten voor de loodgieter vergoed.