Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-04-2011 14:05:38
Computers & Telefonie

Garantie laptop 3 dagen verlopen

Eva123 schreef op vrijdag 8 apr 2011, 12:49:
ik voelde me werkelijk opgelicht door dixons en heb voor advies contact opgenomen met de consumentenbond. zij vonden de gang van zaken schandalig en raadden mij aan om dixons opnieuw te wijzen op de wettelijke garantieregeling, waar zij zich aan dienen te houden. dixons trekt zich hier echter niets van aan.


dixons hoeft er ook niets van aan te trekken.
de consumentenbond verwijst naar een wettelijke garantieregeling, die niet bestaat.

echter als dixons eerst zegt dat het om garantie gaat, moeten zij daar wel aan houden.
een ander punt is als een product na 6 maanden na aankoop een probleem vertoont, dat de koper met het bewijs moet komen dat het probleem al tijdens de koop aanwezig was en dat dat tijdens de koop niet kenbaar was of redelijkerwijs kenbaar had kunnen zijn.