Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-04-2011 16:53:35
Computers & Telefonie

Garantie laptop 3 dagen verlopen

Tp schreef op vrijdag 8 apr 2011, 16:21: kunne we een aparte rubriek starten waar ikbenik zijn uitlatingen mag doen?
dit is het zoveelste topic over garantie en de interpretatie daarvan.....

herhaling van zetten dus.....

jij geeft mij ongelijk, terwijl ik wel degelijk gelijk kan hebben.
ik ben van mening dat veel te veel mensen klakkeloos de uitspraken van de diverse organisaties overnemen zonder na te gaan of het wel waar is wat zij zeggen.


zonder een dergelijke garantie gaat het om de vraag of de koper mocht verwachten dat het defect zich in deze periode zou kunnen openbaren.

in de nederlandse wetboeken en ook in de europese richtlijn gaat het om wat er in de koopovereenkomst is overeengekomen, met daarbij de uitspraken van de fabrikanten en winkelieren.

dus niet de uitspraken van de consumentenorganisaties.
ook op de teksten van consuwijzer mogen nooit of te nimmer rechten aan ontleent worden, dus doe dat dan aub ook niet.

staat er in de koopovereenkomst totaal niets van een garantieperiode, dan is dat verhaal 1, als in de koopovereenkomst wel een garantieperiode is opgenomen, is dat gewoon van toepassing.