Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-04-2011 02:32:19
Computers & Telefonie

Garantie laptop 3 dagen verlopen

Börgemeister schreef op zondag 10 apr 2011, 02:05:
is de garantieperiode voorbij?
is uw product kapot en is de fabrieksgarantie of bijgekochte garantie voorbij? dan hebt u nog steeds rechten. u kunt dan dus nog steeds met het product teruggaan naar de winkel. u moet de verkoper wel uitleggen dat u het product normaal hebt gebruikt, en dat het toch zomaar stuk is gegaan. u hebt dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product. als de winkel dat niet kan of niet wil, hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt.

is echt totaal geen woord van waar.

en als men toch van mening is dat het wel waar is, worden gelijk artikelen 6a, 17, 18, 21, 22, 23, 24 van wetboek uitgesloten. dus zijn die artikelen niet meer van toepassing. kan dus nooit.

nogmaals:
alle regelgevingen en wetten zijn in de wetboeken opgenomen.
dus als op consuwijzer iets anders staat, is dat dus niet van toepassing.



börgemeister schreef op zondag 10 apr 2011, 02:05:
bron: consuwijzer.

dat is dus het punt: op de teksten van consuwijzer mogen geen rechten aan ontleent worden.
op consuwijzer kan men schrijven wat men wilt, echter hebben die juridisch en wettelijk totaal geen enkele waarden.
men verwijst voor de juistheid van de teksten naar de wetboeken.
en verhip: laat ik die nu steeds hier omschrijven.

waarom dat de teksten op consuwijzer niet op de wetboeken gebaseerd is, maar op de uitspraken van die consumentenorganisaties, is mij echt een compleet raadsel.