Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-04-2011 16:01:49
Computers & Telefonie

Garantie laptop 3 dagen verlopen

Is uw product kapot en is de fabrieksgarantie of bijgekochte garantie voorbij? dan hebt u nog steeds rechten. u kunt dan dus nog steeds met het product teruggaan naar de winkel. u moet de verkoper wel uitleggen dat u het product normaal hebt gebruikt, en dat het toch zomaar stuk is gegaan. u hebt dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product. als de winkel dat niet kan of niet wil, hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt.

dit staat niet (hoe groot wil je het hebben) in de wetboeken.
in de wetboeken staan alle wetten en regels.

de overheid mag nooit of te nimmer zomaar regels gaan verzinnen, niet in de wetboeken opnemen en dat je er ook rechten aan mag ontlenen.

op consuwijzer staat heel duidelijk dat op de teksten van consuwijzer geen rechten aan ontleent mogen worden en voor de juistheid van de teksten moet de wetboeken erbij gehaald worden.

zoals jij het zegt mag dus aan de teksten van consuwijzer wel rechten aan ontleent worden.


je denkt toch niet dat consuwijzer zomaar iets uit de duim zuigt.
blijkbaar dus wel.
alleen mag dat niet gezegd worden.

ik lees altijd in de media dat je altijd medelijden moet hebben met de arme consument die enorm lijdt onder de boze ondernemers die altijd maar op uit zijn om de arme consument op te lichten.
blijkbaar zijn de meeste mensen hier ook gehersenspoeld dat men dat voor waarheid aanneemt.

dat is ook het probleem: men meent maar klakkeloos aan dat wat de consumentenorganisaties roepen dat dat de waarheid is.
de teksten van consuwijzer zijn niet gebaseerd op de wetboeken, maar compleet op de uitspraken van de consumentenorganisaties.

ik heb al heel vaak met de teksten van de wetboek aangegeven dat de teksten van consuwijzer niet kloppen, maar dat wordt gewoon genegeerd.


helaas wil en kan jij dat niet begrijpen en blijf je je eigen , niet correcte, mening continu verkondigen.

ik geen wel de correcte juistheid van de wetsteksten.
alleen wil jij dat ook maar niet inzien.
ik geef verdikkie niet eens mijn eigen mening!

heb je trouwens wel eens van het gezegde "bord voor je kop" gehoord?
ja, en is bij jou zo groot, dat je de werkelijkheid niet meer kan zien.

op consuwijzer staat het precies wat de consumentenorganisaties graag zouden willen zien.