Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-04-2011 16:21:06
Computers & Telefonie

Garantie laptop 3 dagen verlopen

Is uw product kapot en is de fabrieksgarantie of bijgekochte garantie voorbij? dan hebt u nog steeds rechten. u kunt dan dus nog steeds met het product teruggaan naar de winkel. u moet de verkoper wel uitleggen dat u het product normaal hebt gebruikt, en dat het toch zomaar stuk is gegaan. u hebt dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product. als de winkel dat niet kan of niet wil, hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt

alle regels en wettten staan in de wetboeken.
het bovenstaande staat echt niet in de wetboek.
dus kun je er ook geen rechten aan ontlenen.

moeilijk te begrijpen dus.

consuwijzer doet niet meer dan naar wetsartikelen verwijzen, , daaraan ontlenen zij de wetsgrond.

ahum, niet dus.


daar is niets mee en ook voor de rechter behoorlijk verdedigbaar...
dat jij dat voor de -tigmiljoenste keer niet snapt of wil snappen, helaas.

wat jij niet wilt snappen is dat de teksten van consuwijzer niet gebaseerd zijn op de wetboeken, maar op de uitspraken van de consumentenorganisaties.

als de overheid in de wetboeken a zegt, moet de overheid op consuwijzer ook a zeggen en geen b.
en dat is dus niet zo.
men zegt in de wetboeken a, en op consuwijzer b.

is uw product kapot en is de fabrieksgarantie of bijgekochte garantie voorbij? dan hebt u nog steeds rechten. u kunt dan dus nog steeds met het product teruggaan naar de winkel. u moet de verkoper wel uitleggen dat u het product normaal hebt gebruikt, en dat het toch zomaar stuk is gegaan. u hebt dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product. als de winkel dat niet kan of niet wil, hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt

dat is dus echt een vette leugen.

zie mijn eerdere uitleg waarom.