Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-04-2011 18:56:27
Auto & Vervoer

Ns e-tickets

Mij is hetzelfde overkomen: kaartjes uitgeprint en vervolgens gezien dat ik op 1 kaartje mijn geboortejaar ingevuld heb als 2011. nu kan iedereen zien dat ik geen 6 weken oud was en dat mijn geboortedag en-maand hetzelfde zijn als in mijn paspoort. ik zie niet in hoe iemand aar misbruik van zou kunnen maken. gebeld met de service desk van de ns. ik kon het kaartje weggooien omdat het niet geldig was, had ik het nog niet uitgeprint, dan had de zaak anders gelegen. ik kon hoog springen en laag springen, de service medewerkster was onvermurwbaar. typische een geval van jammer was haar mening, in iets andere woorden, maar met gelijke strekking. als ik een nieuw kaartje kocht en een kopie daarvan met het foute kaartje op zou sturen kon ik wellicht hopen op een mogelijke coulance. echter toen ik vertelde dat het kaartje via een actiecoupon was gekocht, verviel het aanbod, dat in mijn ogen een non-aanbod was.€45.- naar z'n grootje, dank je ns. nu al twee keer naar de ns hier een brief over gestuurd, met geen enkele reactie. ik reis wel weer met de auto.