Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-04-2011 20:54:13
Auto & Vervoer

Ns e-tickets

Iets dergelijks is mij ook eens overkomen. door onvoorziene omstandigheden reisde ik toen niet met de trein, maar met de metro en had het kaartje dus voor niets gekocht.
ik heb de ns een brief geschreven, uitgelegd wat er was gebeurd en verzocht mij het reeds betaalde treingeld te restitueren en binnen enkele weken stond het geld op mijn rekening.
in mijn brief heb ik het nummer van mijn ov-chipkaart vermeld, waarop volgens mij te zien is dat ik inderdaad op die dag met de metro had gereisd. of dit doorslaggevend was, weet ik niet.
kunt u wellicht aantonen dat uw vrouw op de bewuste dag niet naar het vasteland is gereisd ?
veel succes gewenst.