Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

herrdroetker
herrdroetker - 06-05-2011 21:53:07
Geldzaken & Recht

Bkr

Lieber rondol,

kiran hierboven geeft de juiste informatie. als u het juiste formulier correct hebt ingevuld en bij uw bank hebt ingeleverd en betaald, dan had de bkr registratie naar uw huisadres gezonden moeten zijn. maar waarom probeert u dat 10 x overnieuw, als de registratie niet komt?

u had immers ook een brief kunnen schrijven aan bkr met de mededeling dat u op bij een aanvraag heeft ingediend, waar u tot op heden niets heeft ontvangen. uiteraard kunt u dat alsnog doen. voor die € 40,- moet bkr zeker reageren. (bkr, postbus 6080, 4000 hb tiel)

gesundheit!
herrdoktoroetker