Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijsvogel
gijsvogel - 15-05-2011 13:18:15
Huishouden & Energie

Arco grindvloeren

In eerste instantie moet de vloerenboer de klacht natuurlijk in behandeling nemen, als men niet reageert op telefonisch contact dan is dat slordig.
misschien is het zinnig om naar de winkel te gaan en daar uw klacht te bespreken met de verkoper.

het had verder handig geweest om pas te betalen na bezichtiging of inspectie van het geleverde werk, maarja daar dat is inmiddels gebeurd.
dan had uw klacht voor de verkoper wel een kleine stok achter de deur geweest, en had hij waarschijnlijk eerder gereageerd.

een bezoekje lijkt mij in dit geval zeer nuttig, daarna kunt u verder op onderzoek uit naar een verdere afhandeling.