Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
kojumba - 24-05-2011 12:21:37
Computers & Telefonie

Sms ellende

Oké, ik begrijp de bedoeling en ik begrijp waarom.
toch was er denk ik uit mijn eerste bericht op te maken dat ik vanaf maart al kontakt heb met medewerkers van t-mobile.
en omdat het er op ging lijken dat zij niet weten hoe mijn mobiele nummer van de verzendlijsten te verwijderen heb ik hier de vraag uitgezet of iemand mij hier mee kan helpen.
tegelijkertijd heb ik toch ook wéér een reactie van één van de medewerkers van t-mobile gekregen op mijn mailwisseling van de afgelopen maanden.
ik wacht het maar weer even af en één ding weet ik wel: voor mij hierna nóóit een registratie meer bij t-mobile.

=t-mobilewebcare schreef op dinsdag 24 mei 2011, 09:10: @kojumba

met een 'link naar mijn bericht' bedoelen we de link die in het adresbalk van je browser staat.
we vragen om gegevens omdat we zonder controle niets mogen doen op een abonnement of een geregistreerde prepaid.

je hebt een e-mail gestuurd zonder extra gegevens en ik had de e-mail ook bijna doorgestuurd naar t-mobile klantenservice. met alle gegevens die we vragen weten de medewerkers van t-mobile webcare dat er om je gegevens is gevraagd. het kan dus voorkomen dat cindy vraagt om gegevens door te mailen en dat je van richard een reactie krijgt en andersom. :)

mvg
richard & cindy
t-mobile webcare