Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jaapje_1
jaapje_1 - 27-05-2011 13:38:08
Computers & Telefonie

(onterecht) waterschade door kpn geconstateerd (mobiel: samsung galaxy s/ 8 maanden oud)

Tegen dat soort praktijken is helaas heel weinig in te brengen echter is dit wel een veelgehoorde klacht in de reparatiebranch van telecombedrijven. het lijkt een beetje mode om alle reparatieverzoeken af te wijzen onder vermelding van waterschade.

je kan alleen het toestel terug vragen en voor een second opinion bij een andere reparateur aanbieden. overigens zijn ze bij een business center ook gecertificeerd om toestellen open te halen, daar hadden ze gelijk kunnen constateren dat er waterschade was. hebben ze hem daar niet open gehad of dat wel en geen waterschade geconstateerd?