Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 09-06-2011 13:44:25
Computers & Telefonie

Usenext

[quote=jaapje schreef op donderdag 9 jun 2011, 07:19]gewoon net zo flauw terugspelen: wie eist die bewijst. hebben zij een overtuigend bewijs dat je uberhaupt een contract met ze bent aangegaan (schriftelijk ondertekende overeenkomst). heb je via ideal oid een bedrag zelf moeten overmaken bij het ingaan van de testperiode of heb je alleen je rekeningnummer maar op hoeven te geven? als het het laatste is hebben ze officieel namelijk geen incassomachtiging.

schriftelijke getekende overeenkomst heb je niet bij zoiets, die is electronisch (afgesloten) en is gewoon rechtsgeldig, je moet voor wat ik er van begreep aangeven voor welk abo je kiest na testperiode, bij niet tijdig opzeggen ga je automatisch over naar gekozen abo en daarbij behorende kosten dan.

en muggenziffterij over geldigheid/officiƫle incassomachtiging gaat je ook niet helpen, als je lid bent heb je betaalverplichting en kunnen ze het niet krijgen via incasso dan krijgen ze het op een andere manier en dan met bijkomende kosten als je pech hebt..............