Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-06-2011 16:20:58
Computers & Telefonie

Bod gewonnen, maar toch niet gewonnen?

Marsha schreef op woensdag 22 jun 2011, 13:39: lijkt me nogal onzin, de site heeft de juiste tijd, en de bevestiging dat je gewonnen hebt heb je ook ontvangen en je hebt het waarschijnlijk voor een prikkie gewonnen en nu willen ze eronderuit...?
zou het niet accepteren en aanvechten, hoe dan ook, dit zal hun naam in elk geval schaden mocht je er verder niks mee winnen, (wat waarschijnlijk wel zo is) als dit vaker gebeurt bij deze aanbieder (3x in korte tijd) kan het ze hun account en dus opgebouwde feedback kosten. je kan dreigen met negatieve feedback geven en na het openen van een geschil via de veilingsite? (als je daar niet verder mee bent gekomen) dat dan ook uitvoeren, niet bang zijn dat je zelf negatieve feedback krijgt want dat is een slechte reden om die van hun daarom maar te laten... via de site kom je er ook achter wat hun koperbescherming is en hieronder staat de link waar je je klacdht in moet dienen en nog wat geknipte info.
als tussenpersoon lijkt me dat ze ook wat meer moeten doen als ze aanbieders toestaan die niet aangesloten zijn bij anvr ? maar ben geen expert dus benieuwd wat andere reacties zijn op je verhaal

vakantieveilingen.nl is een tussenpersoon en geen reisorganisatie. hierom zijn wij niet aangesloten bij anvr en sgr. de aanbieders van de arrangementen op onze site zijn vaak wel aangesloten bij deze organisaties. op de sites van de aanbieders zie je of dit het geval is.

http://www.vakantieveilingen.nl/klachten.html
de telefonische helpdesk is 15 ct per minuut, ......


succes! ben benieuwd naar de verdere afwikkeling

je hebt inderdaad gelijk, het was ook een spotkoopje, en ik kreeg het idee (omdat ik op de laatste 3 sec geboden heb) dat ze tijd verzet hebben, maar dat is niet te bewijzen.
ik heb contact gehad met het info team, en die zeggen dat de tijd op mijn pc niet klopte, en er iemand anders gewonnen had.
er staat duidelijk boven aan de linker kant in het vakje rood, dat ik het winnende bod had.
ik zal wel even contact opnemen met klachten afdeling,en zal de afloop hier wel vermelden.