Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kriekra
kriekra - 24-06-2011 13:17:52
Winkels & Webshops

Post order bedrijf

Wat is de naam van het postorderbedrijf waar u besteld heeft?
het is geen garantie, maar ik let bij de wat onbekendere bedrijven wel op of ze het thuiswinkelkeurmerk hebben.
ik bestel al jaren via postorderbedrijven diverse artikelen, en tot nu toe heb ik alles (uiteindelijk) ontvangen. mijn ervaring is dat de zwakke plek de bezorging is. vooral met tnt kan het nogal eens voorkomen dat, wanneer je op het moment van bezorging, niet thuis bent, het bij de buren wordt afgeleverd. wat bij mij meestal het geval is, aangezien ik full time werk. op zich prima, maar dan is het natuurlijk wel zo handig dat ze een briefje achter laten op welk huisnummer het afgegeven is. en dat doen ze niet altijd. en dat is irritant. ik heb al regelmatig track& trace moeten checken, of het postorderbedrijf zelf moeten contacteren om mijn pakket te achterhalen. gelukkig zijn ook postorderbedrijven waarbij je zelf het bezorgmoment kan kiezen, of het op een bepaald servicepunt kan laten bezorgen.