Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mjklugt
mjklugt - 29-06-2011 13:53:17
Computers & Telefonie

Wanprestatie telefoonaanbieder

Ik had het via internet verlengd, bleek later ook een nieuw contract te zijn.
heb daarop gebeld en vermeld dat het om een verlenging ging dus met behoud van in de avond en weekends vrij bellen. dit is direct aangepast en is nu in orde.
echter vorig jaar kreeg ik bij verlenging 3 maanden €10,00 korting en dit jaar maar 1 maand, dus als dat volgend jaar niet veranderd dan wordt het waarschijnlijk een andere provider.
als ik door telefonische verkopers gebeld wordt dan vermeld ik dat het gesprek wordt opgenomen ( zoals zij dat ook doen ).