Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
michelheinen - 30-06-2011 08:54:43
Computers & Telefonie

Wanprestatie telefoonaanbieder

Beste mensen ben pas geleden ook door tele2 gebeld voor het contract te verlengen vn internet,heb zelfs nog een contract van 20 mb en bij lange kunnen ze dit niet leveren bij mij mijn pingen gaat tot hoogstens 11 mb en een ondergrens van 5 mb bij tijd en wijle. kosten 19,95 toen ik die man heb uitgelegd dat mijn contract gewoon doorgaat en met de maand opzegbaar is en ik dit zo wenst te houden moest hij dit toch wel ff gaan vragen na 5 min. in de wacht te hebben gestaan werd mij duidelijk vertelt dat ik dit wel mocht blijven doen maar dat ik contractloos was heb hem gezegd dat dit de bedoeling was en ik niet een contractverlenning wilde en dan de prijs omhoog zag gaan van 19,95 naar 24,95 wat ze nu berekenen.