Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ik
ikhebeenvraag - 12-07-2011 12:43:07
Computers & Telefonie

Teveel betaald voor reparatie???

Hallo maccer,

allereerst bedankt voor je reactie.

mijn macbook pro is bijna 3 jaar oud, hier zit dus geen garantie meer op.
ook heb ik helaas geen apple care er bij genomen.
een tijdje terug heb ik apple zelf gebeld met de vraag of ik een uitzondering kon krijgen aangezien ik veel apple producten in mijn bezit heb. dit wilden ze wel doen als het een onderdeel betrof wat essentieel was voor de laptop. een topcase lijkt mij essentieel. card services heeft contact opgenomen met apple, apple vertelde dat ik er toch geen garantie op kon krijgen. ik denk dat ze een beetje langs elkaar heen hebben gewerkt. als ik met een prijsopgave van €345,- kom bij de medewerker van apple die ik heb gesproken, zou ik dat bedrag dan toch vergoed kunnen krijgen?