Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 14-07-2011 03:07:30
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Het lijkt erop alsof er hier ook ziggo medewerkers aanwezig zijn die het opnemen voor deze idioterie. het is een grof schandaal omdat ziggo/ooit home/ooit essent/ooit een net bedrijf afhankelijk van de klanten. nu is het vrije marktwerking en vakkundig sturen naar meer en nog meer afnemen. protesteren is zinloos a zoveel cent per minuut bij het callcentrum met eigen miniregels geld te maken. en het ziggo gedrocht gaat voort . ben je dwars en doe je niet mee hoppa een incassoburo. en de alarmbellen gaan rinkelen.met 1 druk ergens op de knop is alles in 1 weg .eerst betalen en haast smeken tv /internet/telefoon weer snel gebruikklaar te maken. immers je bent stout geweest en in alle systemen krijg je een code a2 toegekend.ze zeggen het niet maar mogen je niet meer helpen. eerst betalen.

was allang overgestapt naar een concurrent ware het niet dat die er niet is.heb wel wat speurwerk gedaan. in litouwen biedt een bedrijf alles in 1 aan voor 7,89 pm. met nederlandse hulp en exact dezelfde service. maar in het vrije europa met marktwerking is het onmogelijk voor ziggo litouwen te kiezen.